Händelserika dagar...




Bilder från dom senaste dagarnas bravader. Helmer har som sagt fyllt två år och har i och med det blivit en storkille! Grattis gubben! Tobbe har varit på besök och vi har hittat på massor utav skoj, bland annat grävt en snögrotta, varit på djungelhuset, ätit gott och bara umgåtts!

Snickarn var ju här i veckan och kollade igenom huset. Han konstaterade väl egentligen det vi redan visste, det är satans mycket som ska fixas och det krävs, pengar, engagemang och ork! Vi har väl inte tagit något beslut men det lutar väl åt att vi inte kommer att köpa gården. Det som är bra med allt det här är att vi har i alla fall kommit fram till att vi vill bo i hus.

Mitt bästa bygge i hela mitt liv! from Rickard Flodkvist on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Vem vill INTE bo i hus?? Härlig snögrotta! Där vill jag åka...snart! puss puss

2010-02-14 @ 23:45:15
URL: http://liam07.blogg.se/
Postat av: hej lol samuel

hahahaha, för och främst bra åk, det unnar jag dig. men se på filmen en gång till och fokusera på kameramannens stön!

2010-02-15 @ 20:40:11
URL: http://joföfan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0