Djungelhuset!

Tjena tjena!

Inget inlägg på många timmar nu, det beror på att jag satt större delen av kvällen och klippte ihop en liten kortfilm från när vi var på djungelhuset senast.

Det tar tid att klippa ihop enkla filmer även fast jag använder det enklaste programmet som finns på marknaden, windows live moviemaker.

Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge. Usch vilket uselt ordspråk. När jag vill ha något vill jag ha det nu, inte sen eller snart, NU.

Men hur som helst så tar det sin lilla tid att redigera film. Stackars dom som videobloggar.

Ajja nog tjatat, här kommer filmen, mycket nöje!

En dag på djungelhuset. from Rickard Flodkvist on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: SysterAnna

Djungelhuset är grymt för både vuxna o barn.

Älskar Er!

2010-02-17 @ 10:34:28
Postat av: Kristina

KUL! Laddar upp på den där sidan nu, men det tar ju sådan jävla tid!! Jag hatar att vänta!

2010-02-17 @ 11:29:44
URL: http://liam07.blogg.se/
Postat av: rillo

köp plustjänsten så slipper du väntetiden, annars är det bara att vackert vänta.

2010-02-17 @ 18:54:49
URL: http://stalpappan.blogg.se/
Postat av: tobbe

Fullt ös medvetslös :) gillar frillan btw..

2010-03-01 @ 20:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0