kvällstankar

Nu sover alla i huset förutom jag. Jag sitter här ensam i mörkret och har "vadskajagblinärjagblirstorångest". Shit vad drygt det känns just nu. Har just skickat iväg en ansökan till försäkringskassan. Vet inte om det är så mycket bättre än eniro men ett litet byte av vardagen kanske kan hjälpa. Sitter även och funderar på att skicka iväg en ansökan till en it-linje på distans. Plugga kanske är vägen att gå? Ajja just nu känns bara allting så sjukt långt bort och mitt nästa pass på eniro kommer bara närmare och närmare. 06:00 imorrn bitti börjar jag. Suck vad allt känns tungt just nu...

Det värsta är väl kanske att jag spyr upp allt detta över er... Förlåt...

Måste väl skriva något kul idag också.

hmmm.
hmmm.
hmmm.

Vi bestämde idag att vi ska upp till stugan om två veckor. Det ska bli sjukt roligt. Fiska, sola, ta med Helmer på skotertur etc. Fy fan det hade jag glömt bort. Nu känns allting genast lite lättare.

Ska ta och söka skolan där nu. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tro mig, den där ångesten kommer jaga dig resten av ditt liv :P - jag har snart pluggat klart en nästan 5 årsutbildning och jag vet fortfarande inte vad jag ska bli när jag blir stor, ha ha...

2010-03-08 @ 11:55:42
URL: http://sararos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0