Helg i hudik...

Våran helg i bilder:

Resan dit.


Mycket stoj och bus!





Maria, Jocke, Jag och Frida

Olof gosar in sej i August.


Kusinbild!


Okej! Det tog mej 35minuter att lägga upp dessa bilder och på den korta tiden hann jag tappa motivationen till att skriva. Kanske kommer på nåt underfundigt till imorrn. Förresten en sak måste jag bara få berätta. Sen jag klippte mej har Frida kommit med komplimanger hela tiden. I tid och otid. Det är nästan som att man börjar ana att hon kommer att hoppa på mej här nån dag. Men vem vet? Spännande är det i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vem vet...

2010-02-22 @ 22:08:45
URL: http://frosk-mittliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0