Tidernas OS?!?

Men hur går det i OS!?!?
Är det tidernas största flopp att alla tabbar ur..?
Nu får vi hoppas att Björn Ferry åter igen visar upp vart skåpet ska stå.

Idag fick Helmer och August ett paket från min systeryster. I paketet låg det varsin matchande dress från POP, ett memoryspel till Helmer och ett par tärningar som ska hänga i August vagn. Alltihop var väldigt fint! Tack så mycket!

Samvetet blir dock inte på topp när man får paket som man vet kostar nästan dubbelt så mycket som man själv köpt för. Jag vet, jag vet, det handlar inte om pengarna utan om tanken men känslan av att ha köpt för mindre finns ändå där i bakskallen. Jobbigt.

Hansa, som äger gården där vi bor har idag fått ett bud så nu blev det verklighet att vi måste flytta i sinom tid. Men inget ont som inte har nåt gott med sej, vi vill ju faktist äga hus så nu gäller det verkligen att vi tar oss iväg och kikar på husen som ligger ute. Spännande tid som ligger framför oss nu. Hoppas, hoppas att vi kan hitta något bra.

Nu sover Helmer sen ungefär en timme tillbaka men August verkar inte vilja somna.

Jag går och går och går med han i famnen eller i bärselen tills han somnar in. Prövar sen att lägga ned han och allting verkar vara frid och fröjd. Efter ca 1-5minuter vaknar han och skriker som att någon har varit och nypt han. Då plockar jag upp han och går och går med han i famnen eller i bärselen tills han somnar in. Prövar sen att lägga ned han och allting verkar vara frid och fröjd. Efter ca 1-5minuter vaknar han och skriker som att någon har varit och nypt han. Då plockar jag upp han och går och går med han i famnen eller i bärselen tills han somnar in. Prövar sen att lägga ned han och allting verkar vara frid och fröjd. Efter ca 1-5minuter vaknar han och skriker som att någon har varit och nypt han. Då plockar jag upp han och går och går med han i famnen eller i bärselen tills han somnar in. Prövar sen att lägga ned han och allting verkar vara frid och fröjd. Efter ca 1-5minuter vaknar han och skriker som att någon har varit och nypt han.

Ja så där känns det, det går bara runt, runt, runt. Mycket upprepningar idag men eftersom ni inte har något bättre för er än att läsa mina visa ord så kan ni lika gärna läsa dom igen och igen, och igen...

Haha nu ska jag sluta.

Måste bara berätta att imorrn sticker vi iväg till glada hudik där fridas syster med familj bor. Ska bli väldigt skönt att komma bort ett par dagar, om än bara till Hudiksvall. Så förbered er på bildkompensation för idag efter helgen.

GO BJÖRN FERRY!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vill bara tillägga att det är INTE synd om honom. Han ser på OS och får även hjälp av sin fru hela tiden. Han gillar bara att överdriva lite...eller också ganska mycket:) Puss på dig duktiga pappan...

2010-02-18 @ 22:22:27
URL: http://frosk-mittliv.blogspot.com
Postat av: SysterAnna

Nä så här är det; JAG har dåligt samvete för att ni skickade paket före mig! Tärningarna skulle August fått när han föddes..

O säg inte att det var dyra presenter, F blir galen om han läser detta! ;)

DU ska inte ha dåligt samvete för att JAG har dålig koll på pengar. Du ska vara stolt över att du är vettigare än din storasyster.

Puss!

2010-02-19 @ 10:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0