Vart ska vi bo?

Måste bara berätta att vi idag ska och kika på ett hus i Odensala. Ska bli sjukt spännande!
Veckorna som passerar just nu är sjukt jobbiga. Vi vet varken om eller när vi kommer att få flytta. Vi går på helspänn helt enkelt. Hade vi inte haft barn hade det kännts extremt mycket lättare. Då hade vi kunnat ta en skitlägenhet i ett par veckor tills vi hittade nånting vi gillade men med tanke på att Helmer går på dagis och måste skolas om varje gång han börjar på ett nytt så har vi lite press på oss att hitta ett boende som vi trivs med på en gång.

Jag tror inte att vi kommer att bo kvar i Brunflo då Frida nu bestämt sej för att hon hatar Brunflo. Hon tycker det är fult på nedersidan och blåsigt på ovansidan Jag kan väl hålla med om att det kanske inte är så vackert men jag gillar ändå Brunflo på grund av "bykänslan". Vi får väl se vart vi hamnar men just nu kikar vi på hus lite mer centralt eller alternativt på andra sidan Östersund, Ås, Frösön osv.



Så här goa är mina killar när dom "lägger manken till".

Kommentarer
Postat av: SysterAnna

Tilläggsinsoleras i taket, ventilationkorrigeras, radonkoll och renovera badrum övervåning.

Fint, tycker jag! Puss!

2010-02-18 @ 10:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0