Blandad kompott..



Detta är mitt sätt att få August att somna in på. Är han mätt men ändå orolig och inte kan komma till ro kan jag alltid ta upp han så här och få han att somna.

Huset som vi bor i ligger ute för försäljning och vi håller på att kolla om det kan vara värt och ens går för oss att köpa det. Så jag har lite att ta tag i, ringa mäklare, bank, ägare osv.

Jag hittade en filmsnutt på mobilen som är ganska kul. Trots att Helmer slår sej så kan man inte hindra sej själv från att skratta lite. Elakt? ja, kanske. Men det ser ju så roligt ut.

Helmer dansar/snurrar from Rickard Flodkvist on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: Ellan

Är ni sugna nu att köpa?! KUL! Vi håller också på att kolla lite nu... Har du sett det vi har kollat på? Finns på Hemnet.se

2010-02-03 @ 14:18:20
URL: http://gruddmamman.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Alltså, du får aldrig säga detta till Frida. Men nu går jag alltid in på din blogg först och tittar om du skrivit något. Men sen snabbt in på Fridas! :)

Hoppas ni lyckas med köpet..

2010-02-03 @ 19:40:42
Postat av: Frida

Jag ser och hör allt...

2010-02-03 @ 22:15:25
URL: http://frosk-mittliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0