Felia...

Hej Telia!

Ni har den bästa kundtjänsten jag varit med om hittils....





NOT!

Vi har inget internet sen i fredags och det skulle varit fixat igår, men nej, tro det eller ej så var det någon som hade klantat sej så vi får vänta till på måndag (preliminärt) med att få det fixat. Fattar dom inte att vi vill blogga? :)

 

Tobbe en polare från Luleå är här och hälsar på just nu och det är alltid superkul! Han är den av mina kompisar från tidigare som bäst klarar av att jag är farsa, därför har jag också tillfrågat han om han vill vara gudfar till August. Vilket han tackade jag till! :)

Nu vet ni varför jag inte bloggat på sistonde, men håll ut för det är mycket som kommer att behöva skrivas av när jag återkommer på Måndag.


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :D!

2011-07-12 @ 17:46:52
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0