Jobba=fritid?

Jaha, då sitter man och kvälls/helg jobbar igen. Fy fan vad tråkigt. Tänk att det är detta som Frida anser vara min egen tid, då jag får njuta av tillvaron och va för mej själv. Inget illa ment men det känns helt jävla otroligt...

Så vad gör jag då?

Jag sitter och svarar i telefon på Eniro118118. Jag svarar på ungefär 300 till 400 samtal per dag. Mellan samtalen har jag i snitt EN sekunds väntetid. Ganska bra tryck alltså. Detta blogginlägg skriver jag på rasten.

Nu till den bra skiten. Vi har fått tillbaka internet, det är som att telia gick in och läste mitt blogginlägg och förstod att "så här kan han fan inte ha det". Det tog relacomteknikerna ca 10minuter att fixa felet, jävligt bra! Synd att det är såna tomtar som sitter på supporten där. Imorrn ska jag försöka hinna lägga ut lite bilder från dom senaste dagarna. Det är mycket som har hunnit hända, Helmer har fyllt två år!!!! Tobbe, en av mina bästa vänner från Luleå och snart gudfar till August har varit och hälsat på ett par dagar. Vi har haft en snickare på besök som har hjälpt oss att gå igenom vad som behöver ses över på gården.

Mycket spännande som har hänt men håll ut tills imorrn så ska ni få en riktigt god kaka att bita i.


Kommentarer
Postat av: Jocke

Kämpa på gubben. Hang in there. Jag är mäkta imponerad att du klarar av att sitta med den där skiten. I´ve been there done that. Puss på re.

2010-02-14 @ 00:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0