Bättre sent än aldrig.

Jag vet, jag vet...
Jag har varit sjukt dålig på att uppdatera bloggen. Igår var till och med Frida på mej om det.. "Vad dålig du är på att blogga"

Ja, ja, ja.. Men all av oss kan inte sitta hemma hela dagarna och få tid över till att blogga mellan att man ammar och lägger barn. :) haha

Nä, jag ska försöka bli lite mer regelbunden. Kanske man ska satsa på att lägga ut ett litet blogginlägg varannan dag.? Måste ju inte vara super rigoröst men iaf några rader om vad som händer i våra liv och kanske en bild eller två. Vad sägs om det?

Fy fan vad fort veckorna går nu för tiden. Helmer växer, August växer och hela världen bara spinner på. Senaste månaden har Helmer lärt sej somna själv och avvänts blöjja. Han har fortfarande blöjja när vi går ut och när han ska sova. Men ändå.
SÅ. JÄVLA. SKÖNT.

Om en vecka kan han väl Helmer backa med släp och August går på 15års bio.

Har sökt tre utbildningar nu och även jobb på försäkringskassan. Vore extremt gött att få anställning på fsk. Nästa vecka är det intervju dags, längtar redan...

Nu ska jag gå och mysa ner mej i soffan med Hellan, vi hörs!

Spinn vidare!


Kommentarer
Postat av: Ida

Håller tummarna att du får det.. Då blir du stadsanställd precis som jag.. Det är grejer det. :)Många bra fördelar där.

2010-03-17 @ 18:56:09
URL: http://sajumiid.blogspot.com
Postat av: SysterAnna

august är en liten minirillo tror jag minsann!

2010-03-17 @ 19:41:58
Postat av: rillo

Jag hoppas också verkligen på att jag får det! En extrem lättnad att bara slippa gå till Eniro. :)



Jag tycker både Helmer och August är kopior av mej själv från när jag var liten. Men det sjuka är att dom är lik frida också... konstigt va, typ som att vi skulle legat med varann... hmm

2010-03-17 @ 20:24:25
URL: http://stalpappan.blogg.se/
Postat av: SysterAnna

ja. hur är det möjligt. Kram!

2010-03-18 @ 14:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0